10 X ANDERS

1. KLAAR... TERWIJL JIJ WERKT.

Wij zorgen ervoor dat je zo min mogelijk tijd en geld kwijt bent aan onze dienstverlening en je administratie. Je moet gemakkelijk en snel met je geautomatiseerde administratie kunnen omgaan.

 

2. BOEKHOUDEN STOFFIG? ONLINE VALT GEEN STOF!

Je krijgt de nieuwste techniek tot je beschikking. Wij lopen voorop in de nieuwste ontwikkelingen. Je kunt bij ons rekenen op de meest efficiënte technieken.

 

3. REALTIME CIJFERS EN BETROKKEN ADVISEURS.

Je hoeft niet het initiatief te nemen om met ons te communiceren. Wij denken ook voor jou. Doorgaans nemen wij het initiatief tot communicatie, we informeren je realtime en het hele jaar door. Niet achterom kijken, maar vooruit.. Vandaag, morgen én overmorgen!

 

4. SAMEN BELLEN, MAILEN & APPEN.

Je mag geen drempel kennen om met ons te communiceren. Telefoongesprekken en e-mailverkeer zijn in de maandprijs inbegrepen. We communiceren bij voorkeur per e-mail, zodat meteen is vastgelegd wat we hebben besproken. Bij complexere onderwerpen communiceren we per telefoon of in een persoonlijk gesprek, de afspraken worden daarna per e-mail vastgelegd.

 

5. NIET OPSPAREN MAAR UITSPAREN.

Je bepaalt zelf de vorm en mate van onze dienstverlening. Wij kijken mee met je bedrijfsprocessen en zoeken daarbij de perfecte automatiseringsoplossingen. Wij luisteren naar je en passen onze dienstverlening daarop aan. Het gaat erom dat jij ermee geholpen bent.

 

6. AL ONZE DIENSTEN IN ÉÉN VASTE MAANDPRIJS.

Er worden vaste prijsafspraken met je gemaakt. We maken duidelijke afspraken met je over onze werkzaamheden. We maken een offerte waarin vermeld is wat we doen; alle standaardwerkzaamheden zijn inbegrepen. Deze offerte blijft geldig, tenzij er wijzigingen zijn, dan wordt er een nieuwe offerte gemaakt.

 

7. WE REKENEN ALLEEN MEERWERK, ALS DAT VOOR JOU MINDER WERKT BETEKENT.

Als extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd, dan overleggen wij vooraf met je of we die mogen doen. Wanneer dit meerwerk om substantiële bedragen gaat, dan maken we hier vooraf een offerte van.

 

8. ZO TRANSPARANT DAT JE HET NOG NET KUNT ZIEN.

OAMKB geeft je volledige openheid van zaken. Wij zijn transparant in onze samenwerking. Onze dossiers zijn inzichtelijk voor jou als klant en voor de door jou geautoriseerde mensen. Het delen van informatie is onderdeel van onze werkwijze.

 

9. FOUTJE? HARTELIJK DANK!

Je krijgt bij een eventuele klacht binnen 24 uur een gesprek of oplossing. Klachten zijn er om zo snel mogelijk opgelost te worden en fouten zijn om van te leren. Zonder fouten is er geen vooruitgang.

 

10. WIJ GAAN VOOR GROEN, 100% PAPIERVRIJ!

OAMKB houdt rekening met het milieu en de maatschappij. Wij zijn niet voor niets één van de eerste jaarrekeningloze kantoren van Nederland. Omdat wij online en daardoor papierloos werken, zijn we milieuvriendelijk. We gaan voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en koppelen onze acties regelmatig aan een goed doel. We zoeken de balans tussen mensen, planeet, welvaart en samenwerking.